top of page

אז... להתחתן בתקופה כזו או לא?

איזה כיף שהחלטתם להתחתן! מזל טוב! כל כך הרבה דברים שאתם צריכים לחשוב עליהם. במיוחד עכשיו, בתקופה כזו של סגרים וקורונה. את מי מזמינים? בכל זאת עורכים עכשיו טקס חתונה או שדוחים את הטקס עד יעבור זעם? שאלות באמת קשות שלא תמיד יש עליהן תשובה ברורה וחד משמעית.

ונגיד והחלטתם בכל זאת לעשות את הטקס עכשיו. בעיני יש בזה כל כך הרבה דברים חיוביים. האילוץ של אפשרות כינוס של 20 אנשים בלבד גורמת לנו לחשוב מי הם האנשים הכי קרובים שבלעדיהם השמחה לא תהיה מושלמת. זה מצריך בחירה שהיא לא תמיד קלה, אך יש בה משהו שמאוד מנקה את הצורך בלהזמין אנשים "כי צריך", או כי רוצים לכסות את העלות של האולם והאירוע כולו.

זה מוביל אותי גם למחשבה שהאילוץ הזה גם משחרר מאירוע גרנדיוזי כמו כולם, לאירוע שהוא הרבה יותר אתם. אירוע יותר ממוקד ומצומצם יוביל למקום יותר קטן ואינטימי. הכרזת האהבה שלכם תהיה הרבה יותר ממוקדת.



בן זוגי ואני התחתנו לפני 6 שנים. ידענו שאנחנו לא רוצים אירוע גדול, לא רוצים להגיע למקום שלא קשור אלינו בשום צורה ואופן, ידענו שאנחנו רוצים שהאירוע שלנו יהיה מצומצם ומשפחתי. החלטנו להתחתן בחצר הבית שבו גדלתי במושב. במשך כמה שבועות הגענו בסופי שבוע לביתה של אמי האהובה והכנו את החצר לאירוע: ניכשנו עשבים, גרפנו, עדרנו, שתלנו פרחים... ביקשנו מכל אורח שיביא את המנה הכי טעימה שהוא יכול להכין. בנינו את הטקס שלנו כך שהמשפחות שלנו היו חלק פעיל ובירכו אותנו ובסוף אנחנו בירכנו אחד את השניה. עד היום אנשים אומרים לי שזה היה טקס החתונה שהם לא ישכחו לעולם. אני חושבת שזה קרה כי הבאנו את האמת שלנו. את האמת של כל אחד מאיתנו בנפרד ואת האמת שלנו כזוג.


יש כאן הזדמנות להביא אמת. את האמת שלכם. וברגע שתביאו את האמת הזו אני בטוחה שהאורחים שלכם לעולם לא ישכחו את האירוע הזה.

תחשבו על אורחים שיתרגשו ברגע החופה שלכם. שיתרגשו מעצם ההזמנה ולא ידברו בזמן הטקס. שלא ירגישו שהם בסוג של "עונש" על כך שהם מוזמנים לאירוע שהם בקושי מכירים את החתן או את הכלה. זה איחוד בין שניכם. איחוד בין המשפחות שלכם. איחוד שהוא רגע מקודש ואני בטוחה שכל אחד בחדר ירגיש את הרגע הזה וינצור אותו בליבו.

תחשבו אל הטקס שאותו אתם רוצים לערוך - האם זה טקס מסורתי עם כתובה מסורתית או שתרצו לערוך טקס שהוא יותר אישי שלכם עם טקסט שאתם כותבים לחוזה האהבה שלכם ואתם מכירים באופן אישי את עורך הטקס?

האם תרצו שהאורחים שלכם יהיו שותפים בטקס עצמו? יש לכם כאן הזדמנות פז ליצור טקס שבו הקהל לוקח חלק פעיל בטקס - אולי ברכה מסויימת שהאורחים יכולים לברך אתכם? אולי לשיר שיר ביחד? אולי שכל אחד יביא את המנה הכי טעימה שהוא יודע להכין ושיסביר על המנה? יש כאן המון אפשרויות והזדמנויות שאפשר ליצור. תחשבו כמה מרגש זה יהיה עבור האורחים שלכם לקחת חלק פעיל בטקס שלכם.


אני מציעה לכם לראות בתקופה הזו הזדמנות נהדרת ליצור חתונה מיוחדת כל כך, שמתוך האמת שלכם, מתוך השקט דווקא, היא תיזכר ותהיה אחרת מכל חתונה אחרת שבה השתתפתם.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page